بزرگ – مهم سود بانکی سود سپرده اخبار اقتصادی و بازرگانی

بزرگ – مهم: سود بانکی سود سپرده اخبار اقتصادی و بازرگانی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری امیدوارم پرسشها غیرفوتبالی در نتیجه تأثیرگذار نباشد! ، صحبت‌های مشکوک دایی پیش از بازی با پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال سایپا از دیدار فردای تیمش برابر پرسپولیس به‌عنوان یکی از حساس‌ترین و سخت‌ترین بازی‌های فصل نارنجی‌پوشان یاد کرد.

امیدوارم پرسشها غیرفوتبالی در نتیجه تأثیرگذار نباشد! ، صحبت‌های مشکوک دایی پیش از بازی با پرسپولیس

صحبت های مشکوک دایی پیش از بازی با پرسپولیس/امیدوارم پرسشها غیرفوتبالی در نتیجه تأثیرگذار نباشد!

عبارات مهم : بازیکن

سرمربی تیم فوتبال سایپا از دیدار فردای تیمش برابر پرسپولیس به عنوان یکی از حساس ترین و سخت ترین بازی های فصل نارنجی پوشان یاد کرد.

به گزارش تسنیم، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار سایپا برابر پرسپولیس اظهار داشت: ما فردا یکی از حساس ترین و سخت ترین بازی های فصل مان را پیش رو داریم. پرسپولیس نشان داده تیم خیلی بزرگی است و امسال هم به غیر از یکی دو بازی نتیجه های خوبی گرفته هست. ما هم با توجه به شرایطی که داریم، تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته ایم، ولی چند بازیکن را به علت محرومیت یا مصدومیت در اختیار نداریم.

وی ادامه داد: ما فردا هشت بازیکن خود را در اختیار نداریم و نفرات مان محدود هستند، ولی با این حال جهت پیروزی راهی میدان خواهیم شد و ان شاءالله در این بازی حق به حق دار برسد و هر تیمی که واقعاً بهتر بازی کرد، برنده شود و پرسشها بیرونی و غیرفوتبالی در نتیجه تأثیرگذار نباشد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در تصویر العمل به این پرسش که داوری در دربی به این شکل بود که راجع به اتفاقات مهم آن داوران نظرات مختلفی داشتند و آیا باید این طور باشد، گفت: قبل از آنکه به این مسئله بپردازم باید سالگرد شهادت شهید فهمیده را به خانواده او تسلیت بگویم. ما امنیت و آسایشی را که الان با آن مواجه هستیم، مدیون همین عزیزان بوده ایم و هر لحظه باید به نیکی از آنها یاد کنیم. تمامیت ارضی این مملکت مدیون خون این شهداست، ولی در مورد داوری باید بگویم من دربی را با دقت دیدم. این بازی دو صحنه خیلی مهم داشت که در مورد آن کمتر صحبت شده است است.

وی افزود: اول اینکه در یک صحنه داور به اشتباه به جای کامیابی نیا به ربیع خواه اخطار داد که اگر این اشتباه را نمی کرد، کمال در دقیقه 83 به خاطر کارت دوم اخراج می شد و فردا نمی توانست برابر ما بازی کند. خوشبختانه یا بدبختانه این اتفاق رخ نداد و کمال فردا برابر ما بازی خواهد کرد. در صحنه ای دیگر مجید حسینی در محوطه جریمه تیمش روی پای وحید امیری تکل محکمی را زد که اول توپ را زد و بعد بازیکن را. من مانده ام آیا کمیته داوران و آقایی که دوست ندارم اسمش را ببرم، همه جا و در مورد همه چیز اظهارنظر می کند، ولی در این مورد صحبتی نکردند!

دایی در این باره اضافه کرد: این صحنه دقیقاً مشابه آن چیزی بود که در بازی با پارس جنوبی در محوطه جریمه ما اتفاق افتاد، با این تفاوت که بازیکن ما با پای بازیکن حریف برخورد نکرد، ولی بازیکن استقلال وحیدی امیری را زد. اعتقاد من این است که مواد قانونی در فوتبال در اینجا وجود ندارد و چندگانگی هست. در آن بازی جهت پرسپولیس به درستی پنالتی نگرفتند، آیا که من اعتقاد داشتم که پنالتی نبود، ولی جهت تیم پارس جنوبی برابر تیم ما پنالتی می گیرند، حرف که بزنم می گویند فقط اعتراض می کند. باز هم می گویم اشتباه روی امیری پنالتی نبود و مشابه همین اتفاق هنگامی که در محوطه جریمه ما رخ داد علیه ما پنالتی گرفتند.

وی در پاسخ به این پرسش که اوضاع نهایی مهدی ترابی به کجا کشیده شد، خاطرنشان کرد: ما فردا پنج بازیکن تیم مان را در اختیار نداریم و مهدی ترابی هم یکی از همین نفرات هست. ما اوضاع ترابی را بررسی کردیم. شرایط او به گونه ای نیست که حتی در فهرست 18 نفره تیم قرار بگیرد. در غیاب این نفرات که امید خالدی هم محروم است ما قصد داشتیم دو سه بازیکن جوان مان را به ترکیب مهم بیاوریم، ولی آنها هم هنوز از تیم نوجوانان خارج نشده در اردوی تیم جوانان حضور پیدا کردند، با این شرایط هشت بازیکن مان را در اختیار نخواهیم داشت و نفرات مان تا حدی محدود شدند که دیروز جهت اینکه بازی درون تیمی داشته باشیم، سه نفر از کارمندان شرکت سایپا را در بازی شرکت دادیم!

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص حرف و حدیث ها مبنی بر احتمال جذب مهدی رحمتی در سایپا تصریح کرد: من این عنوان را از شما می شنوم، ما سه دروازه بان خوب در تیم داریم و اصلاً برنامه ای جهت عوض کردن در این پست نداریم. حتی ما می توانیم از دروازه بان سوم مان هم استفاده کنیم. هر سه آنها جزو عالی ترین ها هستند و ما نیازی به جذب بازیکن در پست دروازه بانی نداریم.

دایی در پاسخ به این پرسش که آیا این درست است که می گویند بازیکنانی که قبلاً در استقلال و پرسپولیس بازی می کردند دیگر برابر این دو تیم خوب بازی نمی کنند، تصویر العمل نشان داد و گفت: من به این چیزها اصلاً اعتقاد ندارم.

واژه های کلیدی: بازیکن | فوتبال | فوتبالی | بازیکنان | پرسپولیس | پرسپولیس | اخبار فرهنگی و هنری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار